Manager Bedrijfsvoering
Voor een dynamische organisatie in het sociaal domein zijn we op zoek een manager Bedrijfsvoering.
De organisatie
Deze sociale organisatie ondersteunt inwoners van verschillende Gemeenten in de regio Rotterdam op het gebied van werk en inkomen. Onder de Manager Bedrijfsvoering vallen 3 subafdelingen met hun eigen Teamleider, te weten Kwaliteit, HR en ICT/Facilitair. De organisatie telt zo’n 1.500 medewerkers.
De opgave
De interim-opdracht is primair gericht op het onderzoeken van de effectiviteit van de hoofdstructuur van de organisatie. Je geeft leiding aan en participeert in dit onderzoek, en komt vervolgens met een verandervoorstel. Daarnaast stuur je de unit Bedrijfsvoering aan en ben je onderdeel van het MT Bedrijfsvoering. Hiervoor ben je een professional leider die een stevig fundament heeft binnen bedrijfsvoering en de onderliggende structuren, zoals informatietechnologie, datagedreven werken, kwaliteit, vakmanschap en leiderschap. Je bouwt geduldig verder en neemt iedereen daar ook in mee. De ideale kandidaat is in staat om over de verschillende domeinen heen te kijken, weet vertrouwen
en rust te brengen en de collega’s in hun kracht te zetten. Je rapporteert aan de directeur.
Profiel
- Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in organisatiekunde, met bewezen ervaring als interimmanager binnen het publieke domein;
- Je hebt ervaring in het sociaal domein is een pré;
- Je hebt ruime ervaring met bedrijfsvoering in brede zin (processen, systemen, sturing, verander-management);
- Je hebt ervaring met het uitvoeren of begeleiden van organisatieonderzoeken en het doen van verbetervoorstellen;
- Je hebt ervaring met het werken in een politiek-bestuurlijke context en het schakelen tussen verschillende belangen;
- Je bent strategisch en overstijgend denker, met visie op bedrijfsvoering en organisatie-ontwikkeling;
- Je bent sterk in stakeholdermanagement en in het verbinden van mensen en processen;
- En je bent hands-on, resultaatgericht, stressbestendig, communicatief vaardig en mensgericht.
Praktische zaken
- Het betreft een opdracht van 28 tot 32 uur per week voor de duur van 3 tot 6 maanden.
- Deze opdracht wordt uitgevoerd op basis van een overeenkomst van opdracht (ZZP), vallend binnen de kaders van de Wet DBA.
Solliciteren
Om te solliciteren, klik op de solliciteerbutton en volg de stappen zoals aangegeven. Tijdens het proces wordt gevraagd om je emailadres, persoonsgegevens, cv en motivatiebrief. Wij ontvangen jouw cv graag als een Word-bestand. Lukt het niet om je cv en motivatie via deze site te uploaden? Neem dan contact op met het projectbureau via 088-0086800.
De opdracht start al snel dus we ontvangen jouw reactie graag uiterlijk tot maandag 3 november.
Meer informatie?
Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met ons projectbureau Interimmanagement via telefoonnummer (088) 00 868 00.
Solliciteren op deze vacature is niet meer mogelijk.
Deel deze pagina:
Niet gevonden wat je zocht?
Voorzitter raad van bestuur
Junis
Voorzitter raad van bestuur
Junis
Voorzitter college van bestuur
Stichting Leerplein055
Voorzitter college van bestuur
Stichting Leerplein055
Directeur Services (HR, Innovatie & Kwaliteit, Bureau GD)
GGZ Breburg